کوین فارسی | آموزش استخراج | خرید و فروش ارز دیجیتال

بیتکوین ، بیتکوین کش ، لایتکوین ، دوج کوین ، دش ، ریپل ، بلاک کوین ، ایوتا

کوین فارسی | آموزش استخراج | خرید و فروش ارز دیجیتال

بیتکوین ، بیتکوین کش ، لایتکوین ، دوج کوین ، دش ، ریپل ، بلاک کوین ، ایوتا

کوین فارسی | آموزش استخراج | خرید و فروش ارز دیجیتال

کوین فارسی :

اخبار ارز های دیجیتال
قیمت لحظه ای ارز
تحلیل ارز های دیجیتال
معرفی ارز های دیجیتال
آموزش استخراج رایگان ارز های دیجیتال


بایگانی

آموزش صفر تا صد استخراج ارز دیجیتال از سایت های تبلیغاتی

کوین فارسی | پنجشنبه, ۷ دی ۱۳۹۶، ۰۲:۱۶ ب.ظ
آموزش استخراج رایگان انواع ارز دیجیتال
در این موضوع قصد داریم روش استخراج ارز دیجیتال بصورت رایگان را برای شما دوستان و همراه هان کوین فارسی آموزش دهیم. روش استخراج ارز دیجیتال به این صورت است که تعدادی سایت تبلیغاتی خارجی که نقش معدن استخراج ارز دیجیتال هستند که شما با عضویت در این سایت ها می توانید خیلی راحت ارز دیجیتال را استخراج نمایید.
ارزهای که در موضوع می خواهیم به شما آموزش استخراج دهیم عبارتند از :

- بیتکوین ، bitcoin
- بیتکوین کش ،  bitcoin cash
- داگ کوین ، dogecoin
- لایت کوین ،  liatecoin 
- دش ، dash

هستنـــد.

جهت ثبت نام و شروع به استخراج ابتدا نیاز به یک جیمیل دارید. جیمیلی که همیشه به آن دسترسی دارید را برای عضویت در همه سایت های که معرفی میکنیم بکار ببرید.


اولین سایتی که باید در آن عضو شوید سایت  بونس بیتکوین  bonus bitcoin  هست برای عضویت در این سایت اینجـــا کلیک کنید

 مراحل عضویت را طی نموده سپس به صندوق ورودی جیمیلی بروید که که هنگام عضویت آن را در سایت بونس بیتکوین داده بودید را باز کنید لینک و پیام سایت بونس بیتکوین را باز کرده و بروی لینک تایید عضویت کلیک کنید تا حسابتان در سایت بونس بیتکوین فعال و تایید شود.

سایت بونس بیتکوین : برای استخراج ارز بیتکوین می اشد و ... برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایت بونس بیتکوین اینجــــــا کلیک کنید






بعد از اینکه در سایت بونس بیتکوین و هر سایتی که از این به بعد میعرفی میکنیم عضو شدید و میخواستید که موجودی استخراج خود را مشاهد کنید به سایت کوین پوت  coinpot.co  مراجعه میکنید و موجودی استخراج ارز خود را مشاهد میکنید . سایت کوین پوت نقش ولت یا کیف پول را دارد که درآنجا تمام استخراج های که در سایت های مرتبط با کوین پوت هستند را مشاهده میکنید و میتوانید از طریق کوین پوت ارز ارسال و دریافت و چنچ و ... و هر عملیاتی را انجام دهید. برای مشاهده آموزش های سایت کوین پوت اینجـــا کلیک کنید 

برای اینکه بتوانید موجودی استخراج خود را که از سایت بونس بیتکوین دریافت نمودید را مشاهده کنید نیاز به عضویت در سایت  coinpot.co  نیازی به عضویت مجدد نداردید چرا شما قبلا در سایت بونس بیتکوین عضو شدید. سیتسم جیمیل شما را شناسایی می کند و کافیست فقط بر روی  sigh in  کلیک نموده و " همان جیمیلی را که در عضویت بونس بیتکوین" را دوباره وارد کنید و همان رمز را بنویسید. با اینکار شما وارد پنل کیف پول خود خواهید شد. 



برای استخراج بیشتر ارز بیتکوین سایت مون بیتکوین  moon bitcoin  را برای شما معرفی میکنیم که میتوانید از این سایت بیتکوین استخراج کرده و بر موجودی خود که در کوین پوت هست بیافزایید. 

برای استخراج  اینجـــا کلیک کرده و همان جیمیلی را که موقع عضویت در بونس بیتکوین داده بودید را درج کنید. چرا که با اینکار سیستم جیمیل شما را شناسایی و درآمد حاصل را در کوین پوت برایتان منظور میکند.



سایت بیت فان هم  bitfun  برای استخراج ارزبیتکوین می باشد برای عضویت  همان جیمیل را وارد کنید برای ورود و عضویت اینجـــا کلیک کنید.


سایت مون داگ کوین  moon dogecoin  برای استخراج ارز داگ کوین می باشد برای عضویت  همان جیمیل را وارد کنید برای ورود و عضویت اینجـــا کلیک کنید.


سایت مون لایتکوین moon liatecoin  برای استخراج  ارز لایت کوین می باشد همان جیمیل را وارد کنید برای ورود و عضویت اینجـــا کلیک کنید.

سایت مون دش  moon dash  برای استخراج ارز دش می باشد همان جیمیل را وارد کنید برای ورود و عضویت اینجـــا کلیک کنید.

درآمد حاصل از تمام سایت بالا را میتوانید در کوین پوت  coinpot.co  مشاهده کنید. هرگونه راهنمایی و سوال و جای ابهام داشتید از طریق ثبت نظر مطرح کنید در اسرع وقت ممکن پاسخگو هستیم.

نظرات  (۲)

Thank you
سلام!
ببخشید،میشه دقیقا برام بگین ارز دیجیتال چیه؟استخراج کردن ارز دیجیتال یعنی چی؟به چه دردی میخوره و چه جوری خرج می شه؟
سپاس
پاسخ:
سلام ...
خوش آمدید ...
ارز دیجیتال ارزی است که وجود فیزیکی ندارد و به اینخاطر ارز دیجیتال نامیده شده است. ارز دیجیتال انواع مختلفی دارد مانند بیتکوین ، ریپل ، مونرو ، بیتکوین کش ، لایت کوین ،و ....... گرانترین و قیمتی ترین ارز : بیتکوین می باشد. این ارز ها قابلیت خرید و فروش دارند و میتوان ارزها را به هر نوع پولی مثل تومان ، دولار ، یورو ، دینار و ...... تبدیل کرد. شیوه استخراج آن به دو نوع است 
1_با دستگاه مخصوص که هزینه بر می باشد
 2_ سایت های تبلیغاتی که به عنوان معدن استخراج هستند که این سایت ها را در وب کوین فارسی برای شما و همه عزیزان و بازدید کنندگان معرفی نمودیم.

با تشکر از بازید و ثبت نظر .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی