کوین فارسی | آموزش استخراج | خرید و فروش ارز دیجیتال

بیتکوین ، بیتکوین کش ، لایتکوین ، دوج کوین ، دش ، ریپل ، بلاک کوین ، ایوتا

کوین فارسی | آموزش استخراج | خرید و فروش ارز دیجیتال

بیتکوین ، بیتکوین کش ، لایتکوین ، دوج کوین ، دش ، ریپل ، بلاک کوین ، ایوتا

کوین فارسی | آموزش استخراج | خرید و فروش ارز دیجیتال

کوین فارسی :

اخبار ارز های دیجیتال
قیمت لحظه ای ارز
تحلیل ارز های دیجیتال
معرفی ارز های دیجیتال
آموزش استخراج رایگان ارز های دیجیتال


بایگانی

معرفی ارز اتریوم Ethereum

کوین فارسی | چهارشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۶، ۰۷:۲۰ ب.ظ

ارز ethereum


اتریوم (Ethereum)،‌ دومین ارز دیجیتال پلتفرم بزرگ بازار با هدف هوشمند سازی فرایندها و فضایی برای اجرا برنامه های غیرمتمرکز و خودکار، رسما در تاریخ ۳۰ جولای ۲۰۱۵ به سرپرستی جوان ۲۳ ساله روسی، ویتالیک بوترین معرفی شد.

در ساده ترین جمله، اتریوم یک پلتفرم آزاد مبتنی بر فن آوری بلاک چین است که توسعه دهندگان را قادر می سازد تا برنامه های غیر متمرکز خود را روی آن پیاده سازی کنند. برای درک بهتر اتریوم ابتدا بهتر است کمی با بلاک چین و نحوه کار آن آشنا شوید.

آیا اتریوم شبیه بیت کوین است؟ هم بله هم نه. اتریوم هم مانند بیت کوین می تواند به عنوان ارز دسته بندی شود اما کاربردهای اتریوم بسیار متفاوت است.

مانند بیت کوین، اتریوم هم یک بلاک چین توزیع شده عمومی است. اگر چه تفاوت های فنی زیادی بین این دو وجود دارد اما مهمترین تفاوت این دو اهداف و قابلیت هاست. بیت کوین یک برنامه کاربردی خاص از فناوری بلاک چین است. در واقع بیت کوین با هدف یک سیستم پرداخت جهانی، همتا به همتا و غیرمتمرکز ایجاد شده است. در حالی که بلاک چین بیت کوین برای پیگیری مالکیت پول دیجیتال (بیت کوین) استفاده می شود، بلاک چین اتریوم برای اجرای کد های برنامه نویسی برنامه های غیرمتمرکز طراحی شده است .



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی