کوین فارسی | آموزش استخراج | خرید و فروش ارز دیجیتال

بیتکوین ، بیتکوین کش ، لایتکوین ، دوج کوین ، دش ، ریپل ، بلاک کوین ، ایوتا

کوین فارسی | آموزش استخراج | خرید و فروش ارز دیجیتال

بیتکوین ، بیتکوین کش ، لایتکوین ، دوج کوین ، دش ، ریپل ، بلاک کوین ، ایوتا

کوین فارسی | آموزش استخراج | خرید و فروش ارز دیجیتال

کوین فارسی :

اخبار ارز های دیجیتال
قیمت لحظه ای ارز
تحلیل ارز های دیجیتال
معرفی ارز های دیجیتال
آموزش استخراج رایگان ارز های دیجیتال


بایگانی

تحلیل ارز داگ کوین ، درباره Dogecoin

کوین فارسی | پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۶، ۰۴:۰۲ ب.ظ

تحلیل ارز داگ کوین dogecoin
دوج کوین یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز در حال رشد و شبیه به بیت کوین است که بسیار امن،فوری و کاملا خصوصی قابل استفاده است. شما می توانید از آن برای خرید کالاها و خدمات یا تغییر به ارزهای دیگر(دیگر ارزهای دیجیتال یا ارزهای سنتی مانند دلار یا یورو) استفاده کنید.

کیف پول های دوج کوین را می توانید بر روی کامپیوتر،تلفن همراه و یا سایت های نگهداری داج کوین ذخیره کنید. یکی از کارآمد ترین استفاده های داج کوین “پاداش” برای آن دسته از کاربران اینترنت است که محتوایی عالی را ایجاد یا به اشتراک می گذارند و در قبال آن به آنها #داج_کوین اهدا می شود.

 ۵ دلیل برای خرید و نگهداری از ارز دیجیتال DogeCoin

۱- آشنایی، اطلاعات و کار کردن با این ارز دیجیتالی آسان است!

دوج کوین (DogeCoin) به راحتی در اکثر کیف پول های معتبر قابل رویت است و حتی در مقادیر بسیار کم هم قابل خرید و فروش است. به همین دلیل به راحتی قابل انتقال است و می توان آن را خرید و فروخت. و بدین دلیل می‌توان دوج کوین را ارزی دیجیتال دانست که در بین ارزهایی که از نظر قیمتی ارزش دلاری پایینی دارند، در موقعیتی بهتر و بالاتری قرار می‌دهد.
۲- قابلیت استخراج دوج کوین!

درست است که استخراج دوج کوین(DogeCoin) به شکل مکانیزه و اتوماتیک انجام می‌شود. اما هم اکنون به واسطه ارتباطی که با استخراج ارز لایت کوین دارد، بدون هزینه اضافی و بدون وابستگی به مصرف برق بیشتر می‌توانید سیستم خود را (در صورتی که کامپیوتری با مشخصات سخت افزاری قوی دارید) در اختیار استخراج کنندگان قرار دهید و به ازای خدماتی که به آن ها می‌دهید دوج رایگان دریافت کنید.
۳- دوج کوین جای زیادی برای رشد کردن دارد!

هم اکنون ارزش سهام کلی دوج کوین(DogeCoin) تا رتبه ۳۳ ارز‌های دیجیتال بالا آمده است، با کل ارزش دارایی ۶۵۳ میلیون دلار. در حالی که به نظر این رقم زیادی به نظر می‌آید، اما نباید فراموش کرد که این ارزش در ماه های اخیر جندین برابر افزایش پیدا کرده است. در حالی که دیگر ارزهای دیجیتال که به رویداد‌های زیادی برای رشد دلبسته اند، و خوشبختانه دوج کوین این روند سعودی خود را با ثبات بیشتری در حال پیگیری است. ارزش هر سهام حدود ۲۵ تومان ارزش بالایی برای خرید نسبت به ارز های دیگر برای سرمایه گذاری بلند مدت دارد.
۴- دوج کوین در بین سرمایه گذاران آسیایی از محبوبیت زیادی برخوردار است!

اخیرا سرمایه گذارانی از ژاپن، کره جنوبی و حتی چین علاقه مندی زیادی به خود برای سرمایه گذاری در دوج کوین از خود نشان داده اند و این ارز را نه تنها نادیده نگرفته اند بلکه مورد توجه خود قرار داده اند. و به بیان کلی این ارز یک حالت سرمایه گذاری مدرن در جنوب شرق آسیا بدل گشته است.
۵- دوج در برابر ناپدید شدن در بازار ارزهای دیجیتال مقاومت کرد!

درست است که دوج کوین (#Doge Coin) ارزش ریالی کمی نسبت به غول این ارز ها یعنی بیت کوین دارد. اما توانسته مدت زیادی در این بازار شلوغ ارزهای دیجیتال نه تنها دوام بیاورد بلکه به رشد تدریجی خود نیز ادامه دهد. با اینکه پیدایش دوج کوین به سان یک جوک می ماند توانست مقاومت بسیار خارق العاده ای نسبت به ارزهایی مانند پاندا از خود نشان دهد و خود را ثابت کند. و امروزه از دوج به عنوان ارزی با ثبات یاد می‌شود که روز به روز ارزش معاملاتی بیشتری پیدا می‌کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی